Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καφενείο -επεισόδιο 3

για τα προηγούμε και επόμενα επεισόδια  του "Καφενείου|" κάντε κλικ  εδώ

 

Ο Καφετζής καθόταν πίσω απ τον πάγκο του και με νευρικές κινήσεις είχε χώσει μια πετσέτα  μέσα σένα  ποτήρι και το σκοούπιζε όταν μπήκε μέσα  πρώτος ο Λευτέρης

Λευτέρης-Ένα καφέ  Γρηγόρη.

Καφέτζης-Καλημέρα στον ανάρχα της συνοικίας μας

Λευτέρης-Δεν είμαι ανάρχας αλλά αναρχικός

Καφέτζης-Ανατινάξατε τίποτα  χτες  βράδυ;  Έλα πες  μην τα μαθαίνουμε όλα απ τις ειδήσεις

Λευτέρης-Εμείς όχι , αλλά απ ότι μαθαίνω Γρηγοράκο εσύ  προσπαθείς να  τινάξεις  την μπάνκα  κάθε  βράδυ  στο καζίνο και σου παίρνουν μέχρι και τα  σώβρακα

Καφετζής-Δικός μου λογαριασμός εσύ  να κοιτάς την δουλειά σου

Λευτέρης-Αααα μάλιστα εγώ να κοιτάω την  δουλειά μου αλλά εσύ να χώνεις την μύτη σου παντού και να θες να μαθαίνεις όλα ε;

Καφετζής-Εγώ θέλω να  τα μαθαίνω όλα; Ώρα είναι να με πεις και κουτσομπόλη. Πάω να σου κάνω τον καφέ γιατί θα μαλώσουμε  σήμερα Άιντε

Καθώς έφευγε ο Γρηγόροης προς το κουζινάκι να κάνει   τον καφε μέσα μπήκε ο Νίκος ο μπάτσος

Νικος-Καλημέρα Λευτέρη, τι έγινε ανατινάξατε  καμιά τράπεζα  χτες; του πε και έκατσε στο τραπέζι του

Λευτέρης-Δεν ξέρω  εσύ θα μου πεις. Ανατινάξαμε; 

Νίκος-Εγώ  από που να ξέρω; Εσύ πες μου

Λευτέρης-Αν δεν ξέρει η αστυνομία   τι συνέβη   χτες βράδυ  θα αρχίσω να νιώθω ανασφάλεια, του απάντησε ειρωνικά

Νίκος-Έχω ρεπό σήμερα

Λευτέρης-Ωχ και θα μας  μπαστακωθείς εδώ  μπας και ψαρέψεις καμιά  πληροφορία να την δώσεις στους ανωτέρους σου   για να  τσιμπήσεις καμιά προαγωγή;

Νίκος-Μπα. Λέω να  περιμένω  τον Αγησίλαο να παίξουμε κάνα  τάβλι

Λευτέρης-Μάλιστα. Και δεν έχει  άλλα τραπέζια να κάτσεις; Το μαγαζί άδειο είναι, πρέπει ντε και καλά να κάτσεις με μένα;

Πήγε να σηκωθεί ο Νίκος αλλά μπήκε με ένα  χαμόγελο ως τα αυτιά  μέσα ο παπάς  και του φώναξε

Παπάς-Καλημέρα,κ΄'ατσε κάτσε  μην φεύγεις  έχω να σας πω, είπε και έσκασε στα γέλια

Νίκος-Τι έγινε;

Παπάς-Πόσο έχουμε σήμερα;

Νίκος-Πόσο;

Παπάς-Ώφου, είναι 23 του μήνα. Τι γίνεται στην Ελλάδα 23 του μήνα;

Εκείνη τηνώρα μπήκε ο  Τιμολεών ο δεξιός λογιστής με άκρες  στην νδ

Τιμολέων-Τι  γίνεται  23 του μήνα  παπά μου στην Ελλάδα;

Παπάς-Τελειώνουν τα λεφτά στον κοσμάκη  με τους μισθούς που δίνεται

Τιμολέων-Παπά  δεν το περίμενα και από σένα να διαδίδεις  σβιετικίστικες κακοήθειες

Παπάς-Τιμολέων; Για να σου πω; Αυτή την διαστρέβλωση της πραγματικότητας που  πουλάνε τα ξεπουλήμενα  κανάλια σας όχι σε μένα , για να τα πάμε καλά

Τότε μπήκε ο Αγησίλαος ο συριζαίος δοικητικός υπάλληλος σε νοσοκομείο

αΓΗΣΊΛΑΟς-Να μου ζήσεις παπά μου. Πες του  τα  , πες του τα , να τα ακούει   και απο αλλού

Παπάς-Αγησίαλε, κάνε κράττει να χαρείς γιατί και σεις όταν είσασταν στα πράματα πάλι ακρίβεια και μειώσεις μισθών είχαμε

Τιμολέων-Εμείς  όμως αυξήσαμε τους μισθούς

Λευτέρης-30 ολόκληρα  ευρώ και όχι για όλους. Τους ωρομίσθιους δεν τους  έπαισε η άυξηση και  συνάμα αυξήσατε  70% πάνω τις  τιμές  σε είδη πρώτης ανάγκης και στην ενέργεια

Τιμολέων-Για την εν΄έργεια  φταίει ο Πούτιν

Λευτέρης-Ο Πούτιν κυβερνάει στην Ελλάδα ή εσείς;

Αγησίλαος-Στις άλλες χώρες  λόγο Πούτιν γιατί οι αυξήσεις ήταν της τάξεως του 5% και εδώ  του 70%; 

Τιμολέών-Αυτούς τους μύθους να μην διαδίδατε

Παπάς-Δεν είναι μύθος βρε αναθεματισμένε  πως η τσέπη του κόσμου  αδειάζει   στα μισά του μήνα. Τέλος πάντων. Αφήστε τα αυτά. Σας έχω νέα  χιχιχιχι

Εκεέινη την στιγμή μπήκε μέσα ο Σταύρος

Σταύρος -Τι νέα μας έχεις παπά;

Παπάς-Έχω παρατηρήσει πως  κάθε μήνα μόλις πάει 23 έρχεται  στο καφενείο αυτό το...πως το λένε μωρέ ντήρ;

Λευτέρης-Ντήρ θα πει  ελάφι

Παπάς-Όχι  μωρέ μενίρ;

Νίκος-Το μενίρ είναι απ τον Αστερίξ

Λευτέρης-Εσύ ως ρωμαίος  έχεις βιώσει καλά  την "αγάπη" των  γαλατών πάνω σου

Νίκος-Τι λες μωρέ; Χτες δεν σας τρέχαμε  στην πλατεία;

Λευτέρης-Προχτές και αντιπροχτές όμως λαγός γίνατε . Μόνο αν πετύχετε τίποτα  απροετοίμαστους  πουλάτε μαγκιές

Παπάς-Μωρέ πιάσατε τα πολιτικά πάλι; Αφήστε τα σας λέω. Πως το λένε μωρέ;

Ο Καφετζής  βγήκε μέ ένα  δίσκο απ την κουζίνα και ξεκίνησε να σερβίρει

Καφετζής-Για ποιο λές παπά μου να σου πω  εγώ

Παπάς-Για κείνο το ζαβό μωρέ

Καφετζής-Ποιο ζαβό; Εγω απότι βλέπω όλα τα ζαβά του κόσμου είναι  εδώ

Παπάς-Έλα μωρέ ξεχνάω. Που ο μπαμπάςε του είναι πολικός μηχανικός

Καφετζής-Πολιτικός μηχανικός;

Παπάς-Τι έαπαθα τώρα και ξέχασα. Που ο μπαμπάς του  μπαμπά του  είχε πάει στα Ιεροσόλυμα  το 86

Καφετζής-Της Γιούλας τον  γιό λες τον Κουήρ;

Παπάς-Α να γεια σου  ευλογημένε. Πως τον λένε;

Καφετζής-Γιώργο τον βαφτίσανε αλλά τώρα πόσο Γιώργος είναι ελέγχεται

Ο παπάς έσκασε στα γέλια

Παπάς-Γρηγόρη  ντροπή χιχιχιχι

Καφετζής-Ναι ντροπή χεχεχε

Ο Λευτέρης με τον Νίκο κοιτάχτηκαν

Λευτέρης-Για να καταλάβω κοροιδεύουμε ένας άνθρωπο εδώ;

Παπάς-όχι μωρέ

Καφετζής-Εντάξει απλά...φορά και κείνα να κοληττα  μπλουζάκια και αφήνει τον αφαλό  γυμνό 

Παπάς-Τιςε προαλλες ο μανάβης τον είδε από πίσω  και τον πήρε στο κατόπι και  του λεγε "κοπελιά  δεν σε έχω  δει στην γειτονιά μας ξανά, να πάμε για κάνα καφέ;"

Καφετζής-χεχεχε και  γυρνά ο Γιώργος Κλαίρη πως τον λένε και του λέει "βρε βλάχο; " και μένει παγωτό μανάβης 

Παπάς-χιχιχιχι

Λευτέρης-Δεν ντρέπεστε λίγο;

Παπάς-Έλα μωρέ Λευτέρη απλά είναι αστείο

Λευτέρης-Συνγώμη τι είναι αστείο , που  σαν  άνθρωπος έτυχε να έχει  συγκεκριμένες  σεξουαλικές προτιμήσεις;

Καφετζής-Για την ακρίβεια του αρέσουν τα ξινά

Λευτέρης-Και σένα σου αρέσει η ρουλκέτα. Δεν ξέρω τι είναι  χειρότερο

Καφετζής-Εγώ πάντως  δεν ανατινάζω τις τράπεζες και τις πολυεθνικές του κοσμάκη

Νίκος-Προσέχτε, γιατί ο νέος νόμος προβλέπει κυρώσεις  αν χλευάσεις κάποιον για τις σεουαλικές του πριτμήσεις

Καφετζής-Θα πάμε και φυλακή επειδή θα πούμε τον πούστη , πούστη  και την ίδια στιγμή αφήνεται τους  βομβιστές και τους κλέφτες  να αλώνίζουν

Σταύρος-Εγώ βρε μαλάκα  τι σου φταίω και με ανακατεύεις; Είδα να μιλάω καθόλου;

Νίκος-(προς τον Σταύρο)καλά είσαι μαλάκας; Παραδέχεσαι μπροστά μου πως είσια κλέφτης;

Παπάς-Ώχου σταματήστε. Ένα  χωρατό είπαμε να κάνουμε και σεις πάλι  έτοιμοι είστε να ξεκινήσετε τον εμφύλιο 

Όλοι άνθρωποι του θεού είναι και τους αγαπάμε. Με τα καλά και τα άσχημα τους. Μην κρίνετε για να μην κρίθείτε...αλλά δεν μπορώ , όταν τον βλέπω με αυτά τα κολλητά  μπλουζάκια χιχιχιχ

Εκείνη την  ω΄ρα μπήκε  μέσα ο Γιώργος  που  αυτοπροσδιοριζόνταν και ένιωθε σαν Κλαίρη  φορώντας όντως ένα κολλητό  γυναικείο  μπλουζάκι και στενό  γυναικείο παντελόνι

Κλαίρη-Καλημέρα, Γρηγόρη μου μπορώ να έχω ένα καφέ; είπε και κα΄θισε μόνος του  σε ένα  τραπέζι

Όλοι σοβάρεψαν και τον κοιτούσαν

Ο καφετζής πήγε να φτιάξει τον καφέ

Κλαίρη-(κοίαξε το μπλουζάκι του παραξενεμ΄΄ενη  και  το παντελόνι του. μετά  η ματιά του έκανε  έναγύρο  σε όλους  που  κολλήσανε και τον κοιτούσανε)τι; έχω κάτι πάνω μου;

Λευτέρης-Όχι  Γιώργο, τίποτα  μην δίνεις σημασία. Τι κάνεις; που Χάθηκες

ΚΛαίρη-Αν δεν  σε κάνει  κόπο  το όνομα μου είναι Κλαίρη, θα με υποχρέωνες

Λευτέρης-Σωστά με συγχωρείς. Που ήσουν τόσο καιρό;

Κλαίρη-Δουλειά Λευτέρη. Σήμερα μπόρεσα και πήρα  ρεπό

Παπάς-Που δουλεύεις  Γιω...Κλ...παιδί μου;

Κλαίρη-Σε ένα  μπάράκι εδώ πιο κάτω στην γωνία. Τα βράδια. Μέχρι να πάρω το πτυχίο μου

Σταύρος-Έχεις μπροστά σου δρόμο ακόμη, πτυχίο , μετά στρατό...

Ο Λευτέρης τον χτύπησε με τρόπο στο μπράτσο

Κλαίρη-Σκέφτομαι και για μεταπτυχιακό και αν είμαι τυχερή γιατί όχι και διδακτορικό

Αγησίλαος-Τι σπουδάζεις Κλαίρη;

Κλαίρη-Ιστορία   τέχνης

Παπάς-Και  βρίσκεις  δουλειά μ αυτό παιδί μου;

Κλαίρη-Χμμμ βασικά το επέλεξα  επειδή μου άρεσε. Τώρα στην εποχή μας  ότι και να σπουδάσεις δύσκολα  βρίσκεις  δουλειά πάτερ

Τιμολέων-Αυτό ήταν σπόντα για την κυβέρνηση;

Αγησίλαος-Σου θίξαμε τον Κούλη; Το παιδί λέει την αλήθεια

Κλαίρη-Εσεις ; Τκτικοί εδώ πέρα  βλέπω  ε;

Παπάς-Εμείς εδώ κάθε μέρα. ΕΔίναι το στέκι μα ςπου λέτε και σεις οι νέοι

Θέλω να σε  ρωτήσω  Γι...Κλ...εεε παιδί μου. Το χω απορία

Εσύ εδώ γιατί έρχεσαι στο  τέλος του μήνα;

Κλαίρη-Γιατί είναι πιο φτηνά 

Παπάς-Και αυτό τι σχέση έχει  με το τέλος του μήνα

Κλαίρη-Τέτοιες μέρες  τελειώνουν  τα λεφτά  και  αντί να  δίνω 4 ευρώ  για τον καφέ στην καφετέρια έρχομαι  εδώ  με 2

Λευτέρης-4; Πήγαν τον καφέ 4 ευρώ;

Κλαίρη-Εκεί που πάω εργώ αλλού τον έχουν και 4,5 και 5

Νίκος -Και να σκεφτείς εμείς τον πίναμε  με 200δραχμές κάποτε

Λευτέρης-Κάποτε, όταν ήσουν  άνθρωπος 

Νίκος-Γιατί ρε τώρα τι είμαι;

Σταύρος-Μπάτσος

Νίκος-Για να σας πω.γνωριζόμαστε από παιδιά αλλά και η πλάκα  έχει  τα όρια της

Λευτέρης-Μα δεν κάνουμε πλάκα , μπάτσος είσαι

Νίκος-Τι να σας πω ρε; Φταίω εγώ που φροντγίζω για την ασφάλεια σας

όλο το καφενείο έσκασε  στα γέλια

ΝίκοςΤι γελάτε ρε;

Τιμολέων-Μην τους δίνεις σημασία  αγόρι μου , τέτοιοι ήταν πάντα  συριζομαδούροι

Ξαναέσκασε το καφενείο  στα γέλια

Ο Τιμολεών  κοίταξε την Κλαίρη ου γελούσε

Τιμολεών-Νίκο , προχτές η Κλάιρη μαζί με  άλλούς  ομοιδέατες της κάνανε πορεία. Ήσουν εκεί;

Νίκος-Όχι

Τιμολέων-Ξέρεις τι  πλακάτ κρατούσε;

Παπάς-Τιμολέων;

Κλαίρη-Άστον παπά μου ,  δεν έχω πρόβλημα , πείτε κύριε Τιμολέων τι πλάκάτ κρατούσα;

Τιμολεών-|Να  ψοφήσει η Ελλάδανα ζήσουμε εμείς"

Νίκος-Μάλιστα, δεν συμφωνώ αλλά...

Τιμολέων-...αλλά σε άλλες εποχές πιο αγνές  θα  την κουρεύανε και θα την κλείνανε   σε ένα μπουντρούμι  μέχρι να ασπρίσουν τα μαλλιά της

Λευτέρης-Δεν γαμιέσαι  ρε  χουντόσπερμα;

Τιμολεών-Όχι αγαπητέ μου , δεν είναι χουντικός αυτός  ό νόμος και υπάρχει ακόμη αλλά  δεν τίθεται σε εφαρμογή. Προσβολή  πατρίδας λέγετε και πας μέσα

Κλαίρη-Θέλετε να πάω  φυλακή επειδή κράτησα αυτό το πλακάτ;

Νίκος-Μέσα δεν θα πας  αλλά ήταν λα΄θος

Παπάς-Βρε παιδί μου γιατί  θες να πεθάνει η  Ελλάδα για να ζήσετε σείς εμείς όλοι;

Κλαίρη-Γιατί πάτερ να  θέλω το αντίθετο;

Παπάς-Το αντίθετο ποιο είναι;

Κλαίρη-Να  ζήσει η Ελλάδα σκοτώνοντας εμάς;

Παπάς-Η ελλάδα παιδί μου είναι φώς, άνθρωποι απ όλα ταμετερίζια  δώσαν την ζωή τους για να υπάρχει σήμερα Ελλάδα. Οι αγνωιστές του 21

Λευτέρης-Ο Κολοκοτρώνης που τον κλείσανε  φυλακή οι έλληνες και ο Νικηταράς που πέθανε  ζητιανεύοντας στυοςε  δρόμους;

πΑΠΆς-Σταμάτα και συ βρε  πνεύμα αντιλογίας. Και το 41 οι παπούδες  μας πολέμησαν  τους ιταλούς, οι αριστεροί πολέμησαν  τους γερμανούς  στην κατοχή

Λευτέρης-Και όταν φύγαν οι Γερμανοί η Ελλάδα τους αντάμπειψε με εξορίες και ξύλο

Παπάς-Δεν διαφωνώ  αλλά πολέμησαν αυτοί  οι άνθρωποι για να  υπάρχει σήμερα Ελλάδα

Κλαίρη-Όχι  πάντως γιοα να υπάρχει αυτή η Ελλάδα και αυτή η Ελλάδα  σκοτώνει λίγο  ΄λίγο  όχι τα παιδιά της αλλά όλους

Λευτέρης-Ακόμη  και αυτούς που  την υποστηρίζουν και φωνάζουν "ζήτω" τριες φορές την μέρα μπας και γλείψουν κάνα  κομματάκι απ το μέλι της εξουσίας όπως ο Τιμολέων σήμερα και ο Αγησίλαος πριν 4 χρόνια

Αγησίαλος-Α για να σου πω;  Δεν δέχομαι μαθήματα  αριστεροσύνης  από κανέναν. Έχω δώσει τους αγώνες μου  από μικρό παιδί μου και...

Λευτέρης-Και τους εξαργύρωσες ως μετακλητός  το 2015 άστο μας το λες άλλη φορά τοπαραμύθι και συ

Κλαίρη-Εσύ πάτερ διαφωνείς; 

Παπάς-Υπάρχουν  προβλήματα σαφώς. όμως η ζωή είναι μια  συνεχής δοκιμασία για όλους μας και αυτό διδάσκει και ο λόγος του Κυρίου. Να μην το βάζουμε κάτω αλλά και να μην τα μηδενίζουμε όλα

Κλαίρη-Εγώ δεν πρόλαβα να μηδενίσω τίποτα πάντως. ήρθα στον κόσμο αυτόν χωρίς επαγγελματικό μέλλον, χωρίς  πληρη δυνατότητα να  μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα και χωρίς να ξέρω τι μου ξημερώνει  αύριο

Υποτίθεται έχουμε 2023 όμως μοιάζει περισσότερο με  νέο μεσαίωνα  η  φάση

Παπάς-Και αν πεθάνει η Ελλάδα θα  φτίθαξουν τα πράματα;

Εκείνη την ώρα μπήκε ο Μπάμπης στο  καφενείο και  καθώς πήγαινε να κάτσει  σε ένα απ τα τρπέζια   είπε

Μπάμπης-Δεν γίνεται να πεθάνει κάτι που  είναι νεκρό. Δεν υπήρξε ποτέ Ελλάδα. Ένας μύθος ήταν και είναι όπως δεν υπήρξε ποτέ  ΤΟυρκία, Γερμανία, Γαλλία και παέι λέγοντας

Σου κλέβουν τα πάντα  και σου δίνουν ένα εθνικό μεγαλείο  για να χεις να τρως  φύκια και μεταξωτές  κορδέλες όσο  αυτοί συνεχίζουν να σου τρών  κι άλλα

Τιμολέων-Για αυτό εσύ έγινες μαφιόζος;

Μπάμπης-Για αυτό. Γιατί όσο είναι να ζήσω   ήθελα να ζήσω παιρνοντας πίσω κάτι απ αυτά που  μας κλέβουν αιώνες τώρα

Μετά κοίταξε την Κλαίρη

Μπάμπης-Σε πείραξε κανείς τους; Σε ειρωνεύτηκεή σου πούλησε μαγκιά; 

Κλαίρη-Άραξε ματσό τύπε. Δεν χρειάζομαι  καμιά προστασία απ  τον πατριαρχικό παλαιού τύπου ματσό άνδρα για να σταθώ στον κόσμο . 

Μπάμπης-Πάσο



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κανείς δεν ξέρει το ακριβές όνομα της

  Υπάρχει ένας  θρύλος στα στενά της πόλης Τον λένε ακόμη οι κυράδες πίνοντας τον καφέ τους τα πρωινά Άλλοτε τον συζητούσαν  έξω στις αυλές των φτωχόσπιτων σήμερα  στα μικρά  μπαλκόνια απ τα φτωχικά  ετοιμόρροπα  διαμερίσματα τους Δεν ξέρει καμιά το ακριβές  όνομα της, όμως γνωρίζουν όλες πως έφτασε προσφυγοπούλα με το καράβι  το 1924 στην πόλη Λένε πως είδε  τους γονείς της να μην αντέχουν το κρύο στα απολυμαντήρια, τότε που τους ξεγυμνώναν όλους και τους περιλούζαν με παγωμένο  νερό μέσα στο κρύο για να μην μολύνουν την πόλη Αυτή την πόλη  την τόσο αμόλυντη Την πόλη των μαφιόζων  που εκπορνεύαν κορίτσια απ την επαναστατημένη Ρωσία λίγο παραπέρα στο μουλέν  ρουζ και διακινούσαν κόκα και όπιο μαζί με  λαθραία ρολόγια  απ την Πόλη Την πόλη των εμπόρων  που μαστιγώναν  τους υπαλλήλους τους Την πόλη  των μιμητών του  Χίτλερ και της 3Ε που κάψανε  τον συνοικισμό των ήδη πυρόπληκτων φτωχών εβραίαων στο Κάμπελ στον Βότση Την πόλη του παπά που  μετά το 12 κουβάλησε μανιάτες και κρητικούς  φασ

Εκπομπή This is Salonika1-η ιστορία του Φόρη και της Ιουλίας

 ιστορίες από μια άγνωστη αλλά  υπαρκτή  Θεσσαλονίκη, αυτή των ανθρώπων της

Το καφενείο

  Ο παπά-Σταμάτης μπήκε  φουριόζος στο καφενείο και έκατσε  σε ένα απ τα τραπεζάκια του Κοίταξε πέρα  δώθε και φώναξε του  καφετζή Παπάς-Γρηγόρη; Γρηγόρη;  απάντηση καμία οπότε  έδωσε πιο πολύ  ένταση στην φωνή του Παπάς-Γρηγόρη; που σαι βρε αναθεματισμένε; Ο καφετζής  βγήκε απ την κουζίνα του   με  αργό  βήμα  και στάθηκε μπροστά στον παπά Καφετζής-Με φώναξες παπά μου; Παπάς-Όχι δοκιμάζω την φωνή μου, Που σαι βρε αφορεσμένε; Καφετζής-Μέσα στην κουζίνα ήμουν  καθάριζα και  τσέκαρα αν χρειάζεται να παραγγείλω. Μου τελειώνει το λάδι και... Παπάς-Καλά , καλά (είπε ο παπάς κουνόντας το χέρι του)δεν με νοιάζει για το λάδι  σου. Φέρε μου ένα καφε και γρήγορα Καφετζής-Γιατί γρήγορα; Παπάς-Γρηγόροη  δεν  σε  λένε; Καφετζής-Γρηγόρη Παπάς-Για αυτό ,  άιντε , άιντε και δεν έχω  όλη την μέρα  για χάσιμο Ο Καφετζής έκανε μεταβολή και  βάδιζε προς το κουζινάκι του με τον παπά να φωνάζει Παπάς-Γρήγορα Γρηγόρη. Γρήγορα. όχι σαν και χθες. Κάναμε  2 ώρες να μας φέρεις έναν καφέ Που στο  υπουργείο  να κά