Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επανάσταση-concept epic hip hop metal lp

Ένα  lp που φιλοδόξησε να  "παντρέψει" τον ήχο του επικού heavy metal με την hip hop μουσική
Δυο  φαινομενικά  διαφορετικές μουσικές-και λέω  φαινομενικά γιατί κατά πολλούς η μουσική είναι μία
Η υπόθεση του concept δίσκου αφορά μια  επανάσταση  των  σκλάβων στον αρχαίο κόσμο
Εδώ θα δούμε (ακούσουμε) τις  μάχες, τις αγωνίες, του προβληματισμούς, τα προβλήματα, τους κινδύνους και τους απρόβλεπτους  παράγοντες που προκύπτουνε  από μία  επανάσταση

1 Απόφαση
Ο Ιππίας είναι σκλάβος,  γιος  και εγγονός σκλάβων
Στο πρώτο  τραγούδι  με τίτλο "Απόφαση" αν και ενήλικας πλέον καλεί τον πατέρα του με  την χροιά της φωνής του να είναι παιδική
Αυτό συμβαίνει γιατί το βάρος της απόφασης του  τον  γεμίζει  με  φόβο
Πρόκειται για μια απόφαση που έχει ως σκοπό την απελευθέρωση των σκλάβων, τον αγώνα για μια καλύτερη ζωή που μπορεί όμως να  οδηγήσει τον πλήρη  αφανισμό τους απ τις ορδές των  αρχόντων


2Εξέγερση
Η εξέγερση των σκλάβων ξεσπά  μέσα στα  σπαρτά.
Η μουσική εδώ παντρεύει τα επικά ριφς  του heavy metal με  τα hip hop  beat και δημιουργεί ένα κύμα  ελπίδας καθώς περιγράφει τις μάχες  σκλάβων και  επιστατών των  αρχόντων



3 η πρώτη νίκη
Οι σκλάβοι νικήσαν στην περιοχή τους. Ο Ιππίας ανεβαίνει πάλι την νύχτα στο βουνό και  φωνάζει στον πατέρα  του  πως νικήσαν.
Του περιγράφει πως λειτουργεί πλέον η κοινωνία τους  χωρίς αφεντικά
Η μουσική  πάλι είναι ένα παντρεμα επικού heavy metal με hip hop φωνητικά και  scratches
Ο πατέρας του Ιππία πάλι  εμφανίζετια μέσα στο σκοτάδι  για να συμβουλέψει και να δώσει κουράγιο στον γιο του



4 Οι βασιλιάδες  αντιδρούν
Δεν υπάρχει δράση χωρίς αντίδραση και τα νέα της επανάστασης  γίνονται   γνωστά στους βασιλιάδες  των  γύρω  βασιλείων
Ο μεγάλος  βασιλιάς  αυτού του κόσμου, ο "βασιλιάς των 7 θαλασσών" καλεί όλους τους  "συναδέλφους" τους  για να συζητήσουν την αντίδραση του
Η μουσική είναι  ένα funk  rock αλήτικο hip hop


5 Προέλαση  επαναστατών
Ο βασιλιάς  Μεσάζων , που η περιοχή του  συνορεύει με τις εξεγερμένες   περιοχές   επιτίθεται  να υποδουλώσει ξανά  τους σκλάβους  και  η μάχη ξεκινάει εκ νέου  εν μέσω εξτρεμιστικών hip  hop  ήχων
Με την  επίθεση του  βασιλιά Μεσάζων  η μάχη  αρχίζει να χάνεται
Οι σκλάβοι  κατατροπώνονται και είναι έτοιμοι να διατάξουν υποχώρηση...
"όταν  δεν έχει  καμιά ελπίδα 
ήλπιζε σε πολλές"



6 επαναστάτες προσοχή
Το  heavy metal   'έπος  κυριαρχεί απ τις  πρώτες νότες του τραγουδιού
Η νίκη  του Ιππία κατά του βασιλιά Μεσάζων του δίνει χαρά.
Μιλάει εκ νέου  με τον πατέρα του ο οποίος προσπαθεί να περιορίσει τον ενθουσιασμό του προκειμένου να μην  μετατραπεί σε απροσεξία και αλλαζονεία

Οι  στρατοί όλης της  γης πλέον περικυκλώνουν  όλες τις επαναστατημένες και απελευθερωμένες περιοχές
Εδώ  το αρχέγονο  μέταλ των 80ς   κυριαρχεί  ηχητικά πριν την  τελευταία  τελική μάχη 

Σε αυτό το σημείο και μπροστά σε αυτό το αδιέξοδο  ο πατέρας καλεί την μητέρα του Ιππία να τον βοηθήσει και εδώ  στο πιο σημαντικό σημείο της ιστορίας  μας έχουμε την εμφάνιση της μάνας  όπου καλείται να  σπάσει αυτόν τον δύσκολο  στρατηγικό  γόρδιο δεσμό
Αφιερώνουμε  στην Φωνή της Μάνας  τρία μουσικά μέρη



Ο επίλογος της ιστορίας βρίσκει του  επαναστάτες ούτε χαμένους, ούτε όμως νικητές
Ο αγώνας τους συνεχίζεται




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πανηγύρι στο Στυγερό-η Ρίκα η γεροντοκόρη 1(πιλότος)

Η νύχτα είχε πέσει στην πλατεία του ορεινού χωριού Τα τραπέζια   στην είσοδο της  είχαν στηθεί  σε  δυο σειρές , η μιά απέναντι στην άλλη οι οποίες σειρές μετατρεπόνταν όσο προχωρούσες σε ένα  ημικύκλιο γύρω απ το κέντρο της πλατείας Στο κέντρο της πλατείας  ακριβώς μπροστά απ την είσοδο της ψησταριάς του Μανώλη είχε στηθεί η ορχήστρα με τους  τραγουδιστές και τις τραγουδίστριες     Στα πρώτα  τραπέζια   μπροστά  στην ορχήστρα καθόνταν ο δήμαρχος ο γνωστός στο χωριό και ως Βαγγέλας. Παχύσαρκος  γύρω  στα 55 με  μουστάκι και με ακούρευτο μαλλί  του οποίου τα τσουλούφια έπεφταν συνεχώς  στο  μέτωπο του και τα έφτιαχνε προς τα πίσω με το χέρι -Δήμαρχε ;  φώναξε ένας  συγχωριανός του   απ την άλλη μεριά της πλατείας, πολυ καλλιτεχνικό το στήσιμο στην είσοδο της πλατείας. Εσύ το σκέφτκηες; -Εγώ, ποιος άλλος;όλα εδώ πέρα πρέπει να  τα κάνω μόνος μου λέμε. Χρόνια τώρα, ...

Βουλγάρικες αλήθειες-σύντομο θεατρικό

  Ενα  σκοτεινό ημιφωτισμένο  δωμάτιο. Στο κέντρο του είχε ένα  τραπέζι. Οι δυο αστυνομικοί  καθόνταν απένατι απ τον Μπόρις, τον επονομαζόμενο και "Βούλγαρο"  Οι  τρεις τους κοιτιόνταν για ώρα. Τελικά πήρε τον λόγο ο πιο έμπειρος  αστυνομικός, ο Γεωργίου αφού έριξε μια  κλεφτή ματιά στον Βασιλείου -Καλώς  ανταμώσαμε ξανα Μπόρις, είπε στον "Βούλγαρο" -Καλώς σας βρίσκω,απάντησε  αδιάφορα  ο Βούλγαρος διατηρώντας το αγριέμμένο του βλέμμα -Τι σε έκανε να αφήσεις την  καβάτζα σου στην Σόφια και να κατηφορίσεις ξανά στα μέρη μας; τον ρώτησε ο Βασιλείου Ο Μπόρις κοίταξε τον  Γεωργίου -Πήρε προαγωγή η Φιλλιπινέζ σε  μπάτλερ; τον ρώτησε  υπονοόντας τον Βασιλείου Ο Γεωργίου  με πολλά χρόνια υπηρεσίας και αναλόγων καταστάσεων στην πλάτη του απάντησε -Απάντα σε ότι σε ρωτάνε  ρε Μπόρις...να  τελειώνουμε  μια  ώρα αρχύτερα -Αφεντικά και δούλοι, σκατά γινήκαμε  ούλοι,μονολόγησε ο Μπόρις -Τα έ...

Μπίστας και Μπαρτάς-μικρό θεατρικό

  Το μπαρ  βιτρίνα για τον μαφιόζο Μπαρτά ήταν κλειστό   τις πρωινές ώρες και  για αυτό τον λόγο αποτελούσε το καλύτερο μέρος για να συναντηθεί  και να συζητήσει τις διαφορές του με τον  κύριο ανταγωνιστή του Μπίστα Στο κέντρο του μαγαζιού στήθκε ένα  τραπέζι και ο Μπαρτάς περίμενε στωικά την άφιξη του Μπίστα Ο Μπίστας μαζί με δυο ακόμη άντρες μπήκαν στο μαγαζί Ήταν ο Νικολάκης  ο μπράβος του και ο Στούκας ο σύμβουλος του Ο Σώστης και ο Λέλος ήταν το αντίστοιχο δίδυμο του Μπαρτά και σπεύσαν να παρουν θέση όρθιοι από πίσω του Ο Μπαρτάς του είπε -Καλώς τους , και έκανε με το χέρι του νόημα να καθίσει, κάτσε -Δεν σηκώνεσαι καν να με  υποδεχθείς; ρώτησε ο Μπίστας -Αν θες πρωτόκολλο τράβα στο προεδρικό μέγαρο Ο Μπίστας έκατσε χαμογελώντας Ο Μπαρτάς έκανε έναν  μορφασμό  σαν να τον ρωτούσε τι σήμαινε το χαμόγελο του Ο Μπίστας σήκωσε το γάντι και του απάντησε -Καλά λένε  πως  γερνάς, σε  πεθαίνει η μέση σου και δεν μπορ...